Koken met sterren - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Stefan & Leonie - WaarBenJij.nu Koken met sterren - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Stefan & Leonie - WaarBenJij.nu

Koken met sterren

Door: samen

Blijf op de hoogte en volg Stefan & Leonie

29 April 2011 | Maleisië, Cameron Highlands

Hallloo!

Even een kleine update vanuit de Highlands!
We vermaken ons nog steeds prima!

We maken nu onze eigen vis,beef en kip curries

We kunnen nu zelfs chapati maken!

Laatste maanden hebben we erg veel tijd gestopt in ons eerste project gestopt!
Met een paar weken hopen we te kunnen vertellen wat we hebben gedaan en wat we daarna weer gaan doen :D

2 weken geleden hebben we met Roel afgesproken in KL helaas kon Karen er niet bijzijn maar dat halen we wel weer in. Roel had nog een lekkere fles rose meegenomen dus dat ging er prima in! We hebben nog een potje gebowld waarbij Leonie won en Steef 2e werd en Roel hekkensluiter was.. volgende potje hebben we hem maar laten winnen anders zaten we heel de dag met een “sacherijn” opgescheept hahahaha. Helaas was het weekendje weer zo voorbij en dat betekende weer werk aan de winkel.

Afgelopen Maandag hadden we samen met onze Banglaboy een bbq party geregeld op 1700M hoogte en midden in een thee plantage. Dat was wel een gave ervaring en dat gaan we zeker vaker doen :D

De dag erna belde hij ons op of we samen met zijn vriend een privé tour wilde doen door de Cameron highlands. Hij had nog een paar andere mensen geregeld en zo kregen we een tour door de highlands :D Na deze beren gezellige middag hebben we s’avonds nog met ze alle gekookt en het nodige alcohol gedronken :P
Dat was het wel weer….

Succes met koningendag en niet teveel drinken!

Greeetss
Ons

• 29 April 2011 - 07:49

Ons:

2e deel van de foto's volgt soon !

Greets

• 02 Mei 2011 - 10:31

Ellie:

wij maar denken dat onze toyota weleens vol zit met cement.
    maar hier gaat er nog meer mee.

• 31 Mei 2011 - 16:55

Corinda:

heyy jullie... geniet er maar van hoor, wij zijn alweer thuis en het ziet er toch wel weer aantrekkelijk uit als ik jullie zo zie. maar voor ons worden het voorlopig langere vakanties. xx