Kleding - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Stefan & Leonie - WaarBenJij.nu Kleding - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Stefan & Leonie - WaarBenJij.nu

Kleding

Door: samen

Blijf op de hoogte en volg Stefan & Leonie

10 November 2006 | Vietnam, Hoi An

hallloww!!

We zitten nu 4 dagen in Hoi an echt een super stad!! het is er zo mooi!! alleen 1 min puntje
Er lopen hier zo verschrikkelijk veel airco toeristen met mega camera's om hun nek en een kleine camera aan de broeksriem en nog een schoudertas met videocam, daarvoor loopt een gids die zich geen houding weet te geven omdat ie niet weet wat hij met ze aan moet al dat geklaag ow het is zo warm, dan wapperen we nog harder met onze waaier zodat we het nog warmer krijgen jeej :D

het is ook raar voor die vietnameese lui.
Zien ze weer 2 van die blanke apen open fietsie voorbij racen die allemaal dingen naar elkaar gillen of bij het stoplicht een wedstrijdje doen met een paar brommers. (dat komt omdat de stoplichtn aftellen vabn 30 naar 0 dan is het weer groen) Alleen het jammere is je wint het nooit.

We zijn van de week opzoek gegaan naar een geschikte kledingwinkel. en er zijn er hier zoveel!!! dus je weet gewoon niet wat je moet kiezen. dus na een paaaar uur rond lopen en vele verhalen en adviezen (meer smoesjes of mooie verhaaltjes waar we net doen of we ze geloven) rijker heb je nog geen ene reet. ja 40 kaartjes van hun winkel zodat je ze niet vergeet. die pleur je gewoon in de prullebak ;)
Zo hebben we toch een leuk zaakje gevonden waar we wat kleding hebben laten maken!
De schade bedraagt 70 euro voor onie
en 110 voor steef.
Wat heb je dan: 2 paar schoenen 2 jurken 1 winterjas + 1 pak 1 jas en 5 blouses en geen jurk voor steef!! ja we hadden nog VEEEEEL MEER willen kopen maar je moet je inhouden als jenog zo lange tijd moet! ja oke nog wat kleine prulletjes voor thuis :) over een maand of 3 wordt bezorgt in maassluis als het meezit!!

Voorderest hebben we hierveel rondjes gefietst en mensen uitgelachen, geslapen en uiteten geweest!! tsja je moet wat als je op vakantie bent :)

Het is maar goed dat we 2gb fotokaart anders hadden we nu een verzameling cd's met foto's

Leonie is morgen jarig :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Wat gaan we dan doen?? nee geen pannekoeken eten :P
Wij gaan naar het strand en cocktails drinken die hier niet te zuipen zijn!!

dat was het wel weer voor today.

Om 18:00 worden we opgepikt met de bus om vervolgens 12 uur in de bus te zitten !!

Dan komen we aan in nha trang.

De groeten allemaal !!

Even voor roel lees je mail en kom gewoon paar weken langs ;)
Voor maus schiet het klussen al op? want we horen niks meer van je!!
Voor Wout schop maus is onderzehol en laat hem is maile ;)
Voor Olaf nog een klein maandje.. ;)

Voor alle anderen een heel prettig weekend!! en ja het is alweer bijna maandag ;) maar als het maandag is kun je wel weer verder met waarmee je vandaag geeindigt bent en vervolgens denk je bij jezelf het is weer bijna weekend. zoniet dan toch :D

• 10 November 2006 - 10:39

Kees:

Hallo leonie van harte met je verjaardag wij zullen het morgen uit meedelijden geen pannekoeken eten maar gewoon stokbrood met kruiden boter ook de groetjes aan steef

• 10 November 2006 - 15:16

Ard En Miranda:

Heeeeeey! Leuk om te lezen wat jullie allemaal uitvreten in spleetogenland.

Leonie gefeliciteerd met je verjaardag... zoenen doen we wel weer als jullie terug zijn ghehe

Wij zijn druk bezig met het huis en de trouwerij haha zooo burgelijk maar ook zoooo lekker.

Greetz,
    ard mi en tom

• 10 November 2006 - 15:36

Jos:

Gefeliciteerd Leonie met he verjaardag. Dat wordt zeker nieuwe jurk aan en Steef in zijn pak. Dan mag de vlag wel uit want dat zijn zeldzame momenten. Goede reis verder. Ik denk dat jullie onderhand een blikke kont hebben van al die lange busreizen. Dus rust lekker uit aan het strand en ik hoop voor jullie dat de cocktails daar wel lekker zijn. In ieder geval alvast proost en een fijne verjaardag morgen.

• 10 November 2006 - 17:34

Peet:

leonie alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Wel een heel bijzondere op deze manier. We zullen er hier 1 op je gezondheid nemen. Veel plezier

• 11 November 2006 - 12:36

Amie:

Van HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!! haha 23 je bent echt een ouwe bes!! hihi... Hele fijne dag!! Het moet wel een verjaardag zijn die je nooit meer vergeet!!
    Heel veel liefs van mkij en ook van rem!

MISS YOU!!

Dikke kuzzz.....

• 11 November 2006 - 23:10

Ineke:

Hallo Leonie. Werd je wakker gemaakt met een champagne ontbijt of had steef een lekkere veerjaardagstaart met kaarjes aan laten rukken?

We wachten met spanning op de foto's.

• 12 November 2006 - 16:24

Roel:

Gaan we ongeduldig worden? Jij blijft zolang weg! :D Kijk maar op je mail, je zult het wel erg leuk vinden mijn mailtje te lezen...ik vond het alleen wat minder omdat te ervaren! :$

• 12 November 2006 - 16:27

Roel:

Hey Leonie!

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hebben de loco's nog aan verjaardag gedacht? Zo niet hoop ik dat Stef voor een mooie dag heeft gezorgd !

• 13 November 2006 - 10:32

Amie:

HAHAHAHA die bananen foto hahaha!!! Speciaal voor mij!! Ik print hem uit en hang hem boven me bed Hihi....
    De ballen van BANAAN Haha..!

• 13 November 2006 - 23:03

Suusje:

ONIEE..gefeliciteerd nog met je verjaardag! Ben altijd wat trager he!:D
    In Mauswaus ze huis is alleen de keuken klaar.. de rest moet nog worden gedaan, dus denk dat als jullie terug zijn..dat het wel af is. Mag ik godver hopen!!!:D
    Kzal Maus ook is onder ze reet schoppe over dat hij wat moet sturen naar jullie, want dan magtie wel zo hard bezig zijn..maar hij kan toch best wel efffeee een stukkie tikken..Vink wel!
    Verders hebbe we niet veel meegemaakt eigenlijk. Het is hier lang niet zo boeiend als daar.. gelukkig, want ik zou er niet tegen kunnen als het opeens allemaal heeeeel leuk zou zijn hier!:D
    Ze hebben allemaal ook nog geen wijf, dus daar is ook geen verandering in.. Ja, misschien Wout.. maar geloof niet dattie veel soeps aant neuken is:P Maaaaar goed.. het is allemaal wel te doen hier hoor, KOUUUDD ook gek! Nja, voor de tijd van het jaar niet..maar het is wel koud! 12 graden ofzo.. EENNNNN..wat jullie lekker niet hebben a.s. zaterdag! DE INTOCHT VAN SINTERKLAAAAAAAS!:P:P:P Dus, gaan jullie je maar lekker vermaken met die ukkies daar.. en geef niet teveel geld uit aan kleren, want dat kan ik toch veel beter:P

DAGGG LIEFJES!
    Dikke kuszz

• 14 November 2006 - 10:29

RABS:

Hoi Leonie nog gefeliciteerd wel weer te laat natuurlijk maar ja ik was tot gisteren aan het werk en daar hebben we nog steeds geen internet, makkelijk dat je de spulletjes op stuurt anders had je er maar mee moeten zeulen, geweldig pak trouwens Steef steekt lekker af dat rood.
    Groetjes Rienk en @nne

• 26 November 2006 - 12:44

Kees En Alies:

van han van deze site gehoord, leuk omvan van je te lezen en mooie foto's gezien. nog een leuke tijd toegewenst