Wachten op de ferry - Reisverslag uit Mersing, Maleisië van Stefan & Leonie - WaarBenJij.nu Wachten op de ferry - Reisverslag uit Mersing, Maleisië van Stefan & Leonie - WaarBenJij.nu

Wachten op de ferry

Door: samen

Blijf op de hoogte en volg Stefan & Leonie

12 Februari 2007 | Maleisië, Mersing

Hallloow

Hier zijn we weer!

Singapore is MODERN en SCHOON dat is wat we gezien hebben van singapore.

Na 4 uur kwamen we bij de grens om weer wat stempels te verzamelen vervolgens naar het vliegveld om Roel op te halen. Het vliegveld daar is GROOT dat gaat gewoon weer is nergens over en alles is airco.
Na een half uurtje wachten kwam er een jongeman aangelopen met hele grote wallen onder ze ogen :) aah dat moet Roel zijn ;)
Daarna zijn we gelijk terug gegaan naar de bus terminel en we hebben hem flink bestookt met onze verhalen :P.
We kwamen om 23:00 weer aan in ons hotel om lekker te kunnen gaan slapen.

De volgende dag hebben we rondje door Melaka gehuppelt en lekker stokbrood met Goudse kaas gegeten!!!! bedankt ouwe lui ;) !

Roel liep maar te huppelen in de zon wij nog wijs zeggen tegen hem de zon is sterker dan in Nederland, maar meneer is een beetje eigewijs ;) en zegt altijd ik verbrand niet :) nouhhhh dat heeft ie geweten ook :) hij is nu nog steeds aan het vervellen hahahaha.

De volgende dag hebben we de bus naar KL gepakt om hem daar wat leuke dingen te laten zien.
We kwamen rond 12e aan en hebben vervolgens een guesthouse gezocht en zijn maar is begonnen met lopen! Naar Chinatown stukje van little india vervolgens naar de radio toren van 500 nog wat meter! We zijn ook naar binnen geweest je kan tot 270 meter komen echt waanzinnig! Het uitzicht is echt super! Daarna zijn we verder gelopen naar twin towers. Om daarna even terug te gaan naar ons guesthouse om op te frissen en op straat bij de chinees te gaan eten. S'avonds zijn we nog ff naar times square geweest alleen dat ging al dicht.

S'avonds werdt er nog een film shoot gedaan bij ons guesthouse van een hele populaire serie zowiets als gtst. Wij praten met een vent bleek het later een beroemde acteur te zijn :)

Volgende ochtend.

Hebben we de bus gepakt naar Kuala Lipis.

Wat we daar allemaal beleefd hebben vertellen we volgende keer! Wij moeten nu de boot halen!

De groeten allemaaaaal
En werkse ;)

• 12 Februari 2007 - 08:41

Wouter:

Roel met wallen onder ze ogen...... is tog nix nieuws?!?!?!

Groetjes

• 12 Februari 2007 - 12:03

Suusje:

Haha.. juist wel!:P Uiterlijke verzorging is voor Roel heel belangrijk joh Wout!:P
    Steef, pest Roel maar heel de tijd voor mij.. anders krijgtie afkickverschijnselen..:D
    Veel plzier met ze 3e!!
    Kuszje!

• 12 Februari 2007 - 23:00

Jos:

Stokbroodje Goudse kaas met een rood wijntje. Bijna Europees.
    Zijn Roel zijn "walletjes"al weer glad gestreken?. Hier alles ok Maus kan nu koken, elektra is aangesloten. Wij wachten op de eerste uitnodinging voor een vier gangen diner.

Veel plezier

• 15 Februari 2007 - 19:43

Tante Mar:

de hartelijke groeten van tante Mar.Wij zijn zeer goed op de hoogte van jullie bezigdheden.We staan gereed voor het carnaval,wat een boel plezier geeft en hopen dat jullie het ook naar je zin hebben.Dat zal wel wennen met de nieuwe nederlazndse regering.
    tot het volgende bericht en groetjes uit Rosmalen.
    Hou doe

• 15 Februari 2007 - 19:48

Olavski Bonjatski:

Hahahaha mooi is dat he, vind die verhalen van jullie echt telkens weer lache..... Mooi om te horen en te zien dat het goed met jullie gaat :D En ja jos kzit ook te wachten op een uitnodiging bij maus voor een viergangen diner. Die magnetron maaltijden worden een beedje saai..... Hahahaha neehoor we krijgen hier gewoon hollandse pot. Nou mensen latersss.