Welcome Welcome - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Stefan & Leonie - WaarBenJij.nu Welcome Welcome - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Stefan & Leonie - WaarBenJij.nu

Welcome Welcome

Door: samen

Blijf op de hoogte en volg Stefan & Leonie

08 Oktober 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Halllooww !

Het duurt even maar dan heb je ook wat...

Eerst 2 hectische maanden in NL daarna zit je zomaar in een rustig dorp ergens in France ! Iedere dag te bbqen en stokbrood te eten, raak je ook nog verslaafd aan de rose en de rode wijn :D

Dan kom je na 7 weken "thuis" welk thuis?? je oude kamer / het huis van je schoonouders... Begint ineens de spanning. Bijna geen reacties voor onze afscheidsborrel en iedereen doet lekker nonchalant blijkt alles al geregeld te zijn :) :) Hadden we zomaar een Surprise party !! Onwijs bedankt Milou ! en de rest ook natuurlijk !

Na nog wat emotioneel gedoe zoals afscheid nemen van iedereen wat nooit leuk is. Hadden we daarentegen een super relaxe vlucht met Singapore airlines. Nu zijn we al weer 3 dagen in KL. Waar we volop genieten van alles wat er om ons heen gebeurd. De laatste dagen hebben we veel tijd gestoken in het in shoppen en het zoeken van goede en goedkope laptop :)

Jaja we zijn geslaagd !

Nu gaan we maar eens middag eten want het is hier alweer 14:30. Morgen gaan we als het mee zit naar Penang maar eerst moeten we opzoek naar het tijdelijke busstation want het orginale busstation hebben ze gesloten vanwege een grote verbouwing...tsja ook hier gaan ze met de tijd mee :P

Groetjes vanuit het zonnige KL

OnS

• 08 Oktober 2010 - 11:02

JOS:

nou lekker dan. Ik hoop dat jullie een een handzame laptop hebben kunnen vinden met de nodige applicaties. Zijn jullie nog geslaagd voor een goede foto camera?
    Overigens hier is het weer ook goed. Goede reis met de bus. Niet te ver achterin zitten want anders worden jullie wagenziek, of lag het aan mijn rijgedrag?

Grtz en en poot van tippie.

• 08 Oktober 2010 - 11:59

Amie:

Leuk om wat te horen!

Heerlijk dat julie nu aan het genieten zijn, daar hebben jullie toch al die tijd naar toe geleefd...

Have fun!!!

XXX

• 08 Oktober 2010 - 15:45

Peter En Petra:

Hoi OnS

Blij te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad, en dat jullie al echt relaxed de dagen door gaan.

Groetjes XXXXX
    Peter & Petra
    Kevin & Mandy
    Ruben en
    Marnix

• 01 April 2011 - 00:03

Roos:

Haai Moppie's ik ben eindelijk begonnen met al jullie verhalen te lezen?
    zodat ik gauw UP 2 DATE ben. Smille! XXX