Wow time flies.... - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Stefan & Leonie - WaarBenJij.nu Wow time flies.... - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Stefan & Leonie - WaarBenJij.nu

Wow time flies....

Door: samen

Blijf op de hoogte en volg Stefan & Leonie

14 December 2010 | Maleisië, Cameron Highlands

Sorrry voor het wachten :D

Maar we hebben eigenlijk niet veel meegemaakt.. :D

Palau Pankor was super relaxed iedere dag lekker naar het strand een beetje chillen en naar aapjes kijken die voedsel proberen te stelen van niet op lettende mensen :D en dan s’avonds ook nog verse vis eten van de bbq !!

Loop je over straat vliegt er zomaar een groep hornbils voorbij… brrr deze vogels leven hier dus ook…alleen ze worden gevoederd door lokalen daardoor zijn ze niet schuw. Owja en ze zijn lang niet zo mooi als in Borneo :P

Dinsdag 30/11 Zijn we heeeel vroeg opgestaan om de eerste ferry naar het vaste land te pakken om daarna met de bus naar de Cameron Highlands te gaan. Ja je leest het goed we zijn weer terug gegaan naar de CH en waarom? Omdat we het hier leuk vinden :P Neuh wat vrienden die we hier hebben gemaakt hadden gevraagd om terug te komen :D Dus ja wat doe je als geen schema hebt en je krijgt zo uitnodiging :P dan pak je de bus en ga je langs ;)

Zondag 12/12 waren we te gast bij Indiase familie ze gaven een housewarming party ! wow dat is ff anders dan in NL !! Eerst een ceremonie van 2 uur waar kilo’s wierrook werd verbrand en allerlei offers werden gedaan en als afsluiting met ze alle lekker eten :D

Afgelopen dagen zagen er als volgt uit: Praten, Praten eten en wijn drinken. we worden echt overal mee naar toegenomen om mensen te ontmoeten en te praten over koetjes en kalfjes :P

Owja gister kregen we een rondleiding bij een “tuinder” die in 4 jaar tijd een stuk land heeft omgebouwd tot een zeer succesvolle kwekerij. ( zie foto’s) want het is nogal moeilijk uitteleggen dat ze hier aardbeien en groenten freak zijn !!

Morgen gaan we voor een heel lang weekend naar KL om wat warme kleding te kopen en te genieten van de kerstsfeer :D

Dikke kus OnS

• 14 December 2010 - 10:50

Amanda:

Leuk om jullie weer even te lezen!

Lang leven het relaxt zijn, heerlijk hoor......

Onie dan ben ik misschien een banaan, maar dan ben jij nu toch echt een AARDBEI! :D

Veel plezier in KL!

XXX

• 01 April 2011 - 00:33

Roos:

Echt gaaf dat de Mensen die jullie daar ontmoeten zo gastvrij zijn.... Daar kunnen wij als Hollanders wel een voorbeeld aannemen. Hihihi

Knuffel