Merry christmassssssss !!!!!!!!!! - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Stefan & Leonie - WaarBenJij.nu Merry christmassssssss !!!!!!!!!! - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Stefan & Leonie - WaarBenJij.nu

Merry christmassssssss !!!!!!!!!!

Door: samen

Blijf op de hoogte en volg Stefan & Leonie

26 December 2010 | Maleisië, Cameron Highlands

Hoe staat het met jullie kerstplannen?

Al vierkant gegeten ? en hoe staat het met de plaatselijke sneeuwhoogtes ?

Hier wordt kerstavond uitbundig gevierd dus dat hebben we gister gisterenavond ook gedaan :D
We komen er later op terug eerst maar bij het begin beginnen.

We zijn vorige week naar KL geweest om flink te shoppen..(warme kleding te kopen voor hier) en om onze visum te verlengen. Dit wilden we via een officiële weg doen maar eenmaal aangekomen bij de emigratie office en na wat wachten en wat formulieren te hebben ingevuld blijk dat dit niet kan( nieuwe stempels moesten we maar bij de grens halen :D) Dus dat was mooi 4 uur voor niks.. De volgende dag hebben we de bus genomen naar Johor Bahru om daar 2 nachten te verblijven.

Zaterdag zijn we naar Singapore geweest om daar de dierentuin te bezoeken :D Het was alleen mega druk bij de grens en bij de dierentuin was het niet veel beter.. een wacht rij van hier tot aan Tokyo Maar wat wil je het is zaterdag en dan ook nog is schoolvakantie. In de zoo hebben we lekker rondjes gelopen en weer een hoop bekenden gezien…(zie foto’s) later op de avond zijn we weer terug naar Johor gegaan het belangrijkste is we hebben weer nieuwe stempels erbij.

Zondag 18 dec: zijn we terug naar KL gegaan om nog eventjes van de kerst sfeer te genieten.

Dinsdag 21 dec: Hebben we de bus genomen naar……. de Cameron Highlands.. Ja alweer……..
Onze lokale vriend stond erop dat we hier moesten zijn tijdens de kerst en met oud en nieuw. Nouja oke daar zeggen we geen nee tegen. De afgelopen dagen zagen er net zoals uit als het vorige verhaal. Heel veel mensen ontmoeten, praten ,makanan (eten) , wijn drinken en voor je het weet ken je bijna iedereen. Van de week zijn we al een paar keer naar de plaatselijke disco/kroeg geweest. Nou de muziek is gewoon bar slecht en ja er zijn van die vrouwtjes die er voor moeten zorgen dat de mannen goed blijven drinken. (als je meer betaald kan je ze ook een paar uur huren..) Als ik niet op let dan word Stef zo verslonden door zo wijfie zonder tanden…
Ohja hier hebben ze een andere methode in plaats van de BoB, hebben ze hier de DD , de wijze gezegde gaat als volgt: Je rijdt beter met drank op ;) Drunk Drive. Dit houdt in je belt pas een taxi als je je auto niet meer krijg gestart.

Nu begint ons kerstavond verhaal.

Onze lokale vriend heeft z’n eigen restaurant Donderdag avond kwam ze vrouw naar ons toe om te vragen of wij voor het entertainment wilden zorgen tijdens kerst diner Ja hoor waarom ook niet. Alleen we hadden een beetje korte voorbereiden maar met beetje gin tonic erbij ging het redelijk vloeiend.
Eerst een kleine openingsspeech gegeven en tijdens het wachten voor het volgende gerecht hebben we samen met de dochters een paar spelletje georganiseerd het ballonspel,krantenspel,zo lang mogelijk hohohooooooo and merry christmaassssssss zegen dat was erg grappig. Na het eten hebben we nog stoelendans gedaan, limbo dans en de (donkere) kerstman kwam ook nog langs zie foto ;) Rond half 11 gingen de meeste gasten tevreden naar huis en bedankten ons voor entertainment en de leuke avond. Onze party was nog niet afgelopen want we zijn hierna naar onze andere vriend Easwasian gegaan om nog verder te drinken en te makanan. Rond half 3 rollende we ons bedje in.

De volgende dag werden we aardig gebroken wakker en toen we naar buiten liepen lag er helaas geen sneeuw maar scheen de zon en was het 24 graden… Sorry heh…

Verder is het de bedoeling om nog een tijdje in Cameron te blijven. Wat verder plannen zijn… wordt vervolgt in het nieuw jaar.

Voor nu: Merry christmas and a happy new year

Dikke kus van OnS

• 30 December 2010 - 19:03

Petra En Peter:

hallo Leonie en Stefan erg leuk om jullie foto's te bekijken en het verslag te lezen. Jullie maken leuke dingen mee zeg. Erg mooie foto's van de dierentuin super, daar willen wij ook wel naar toe. Hier is hier koud, nat en sneeuw. Morgen gaan we oliebollen bakken en vuurwerk afsteken. Een fijne jaarwisseling en tot mails. Liefs van Peter en Petra en kids.

• 09 Januari 2011 - 19:43

Petri Cor :

hoi steef gefeliciteerd met je verjaardag. En voor jullie nog de beste wensen voor 2011.
    heel veel liefs van de meiden. petri cor sascha en anouk

• 01 April 2011 - 00:37

Roos:

Zo te lezen hebben jullie veel lol gehad met Kerst! Hihihi Ik lach mij dood!